Tagen på bar gärning

Imorse när jag klev ut ur husvagnen för att gå på toa tog jag förövaren på bar gärning. Vi hade länge anat vem han var, eftersom att han lämnat kvar några hårstrån i en stol i förtältet. Men imorse låg han alltså där och gottade sig i en av stolarna. Jag tittade på honom, han tittade på mig. Han insåg emellertid genast sitt nederlag och försökte genom att vara gosig och trevlig övertyga mig om att få stanna kvar. Jag var trevlig tillbaka, men nej, kan man inte betala sin del av hyran får man helt enkelt inte vara inneboende här heller. Rätt ska vara rätt, och ut åkte han till slut, för vem vet vad han har gjort mer än att sova i förtältet?





Kommentarer
Postat av: Katsu

:O!!!

Hur fan hade han kommit in?! xD

2010-09-18 @ 15:59:09
URL: http://katsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback