I Uppsala

Här sitter jag nu och bloggar på stadsbiblioteket i Uppsala. Äntligen har jag fått igång mitt mobila bredband och slipper därför känna mig isolerad ifrån omvärlden. De senaste dagarna har varit hektiska med mycket att göra och lite tid för vila. Jag har redan varit på en del föreläsningar, och alla har varit intressanta. Jag har även haft turen att träffa några trevliga människor. Mer om allt detta senare, för nu måste jag gå till universitetsbiblioteket och skaffa ett lånekort där, sen ska jag ha ytterligare en föreläsning. Jag måste även fråga i receptionen på campingen om de kan ta emot post och om de har dammsugare man kan låna. Så mycket att göra, så lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback