Cirkus och valvaka

Igår såg jag att de satte upp ett stort tält på fotbollsplanen här vid campingen. Spännande tänkte jag, men sen funderade jag inte mer på det. Idag har det varit ett riktigt liv där i tältet med musik och jag vet inte vad. Efter en snabbtitt på nätet visade det sig att det varit cirkus där nu i helgen. Om jag inte hade varit så trögtänkt hade jag hunnit gå dit, men sånt är livet.

Nu sitter jag här och dricker jordgubbssaft fastän jag inte tycker om jordgubbar och kollar på valvakan; det är ett riktigt spännande val i år. Vem ska styra Sverige de närmaste fyra åren? Kommer Sverigedemokraterna in i riksdagen? Vi får se imorgon hur allting slutar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback