Tisdag tråkdag

Idag händer det sannerligen inte mycket. På grund av detta skriver jag ett litet inlägg för att roa mig en stund.

Plugg, mat och slöande, det är vad jag har sysselsatt mig med. För någon timme sen tänkte jag spela lite tvspel - det var så länge sedan jag gjorde det - men tji fick jag för fjärrkontrollen till tvn ligger kvar någonstans hemma i huset på kullen. Nåja, min kära mor kommer upp hit och hälsar på nästa vecka, det ser jag fram emot, och jag ska be henne snällt om att ta med fjärrkontrollen.

Ikväll ska vi i alla fall ut och äta kinamat, det ska bli gott. Fler bilder på lägenheten kommer nog upp på bloggen så småningom när vi fått rymt upp och städat här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback