Inflytt

Nu har jag officiellt flyttat in i vår lägenhet! För några timmar sedan anlände Ida och hennes pappa med alla våra ägodelar, och nu har de två stackarna fått åka tillbaka till husvagnen medan jag ska få sova i min enorma säng. Men sömn är nog det jag tänker minst på för tillfället; så här efter fyra koppar te kan jag omöjligen somna och jag måste bara plocka upp lite mer saker ur kassarna. Ida har haft samma uppackningsmani som jag och för tillfället ser lägenheten ut som värsta krigszonen; det ligger och står saker mest överallt i en enda stor röra. Det går knappast att beskriva med ord så jag låter bilderna här nedanför tala. Men en sak är säker: vi stormtrivs redan!








Kommentarer
Postat av: Elin [glasartad]

Det ser ju toppen ut! :D Och "lite" äpplen från farfar också..? Och egenodlad majs? Om jag inte ser i syne..? Snacka om lyx! Nu blir jag lite avis ._.

2010-10-04 @ 22:30:19
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback