Flyttyra igen och läskig tvättmaskin

Då är det alltså snart dags att flytta igen, men den här gången till en riktig lägenhet. Äntligen!

Idag har jag redan börjat att småflytta lite; jag har plockat fram alla mina ägodelar i husvagnen och burit en del kläder till lägenheten. Lite för optimistisk blev jag dock och bar iväg med fyra kassar kläder och en ryggsäck med saker i samtidigt; efter att ha kommit halvvägs höll mina armar nästan på att ramla av, men jag bet ihop och nu är jag framme!

På plats här i lägenheten försöker jag nu få tvättmaskinen att göra som jag vill; eftersom att det kostar en slant att tvätta på campingen tänkte jag att jag lika bra kunde göra det här. Efter lite krångel tror jag nu att jag fått rätt på tvättmaskinen, den låter som den ska göra i alla fall. Men lämna den obevakad vågar jag minsann inte! Tack åter igen till den som kom på det mobila bredbandet! Hoppas nu bara att mina kläder inte krymper allt för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback