Husvagnstitt och nostalgikväll

Idag hälsade jag och mina föräldrar på hemma hos Ida, och blev, inte helt oväntat, bjudna på fika. Gott! Men tro det eller ej, det var inte bara för fikat vi var där, utan även för att ta en titt på husvagnen. Vi stuvade in min packning, vilket betyder att jag nu bara har gamla, fula kläder att tillgå här hemma, och så jag fick en ordentlig genomgång av husvagnen, som verkligen inte är särskilt liten och dessutom fullt utrustad allt vi någonsin kan behöva, som till exempel en helt fantastisk äggskivare. Säg den som inte behöver en sådan. Oss ska det minsann inte gå någon nöd på!

Kvällen tillbringade jag framför tvn. Tack, tack, tack tv4 för att ni sänder Fångarna på fortet igen! Håren reser sig på min kropp varje kväll nu när jag åker på en nostalgitripp till Fångarna på fortet-introt. Ett härligare intro får man leta länge efter. Efter denna resa tillbaka till mina barndomsminnen väntade en halvtimme med Time Out. Som vanligt kiknade jag av skratt i soffan. En mycket lyckad dag den här, det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback