Dörren står på glänt

Jag har länge funderat på att starta en blogg, men eftersom jag inte haft mycket att skriva om har det helt enkelt inte blivit av. När jag nu ska börja plugga på Uppsala universitet om lite mer än en vecka, ett halft Sverige ifrån mitt hemtrevliga Skåne, känner jag att det är rätt tillfälle att starta en blogg. Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för en människa, är det inte så man säger?

Det här kommer alltså bli bloggen om mitt liv och min vardag, bloggen om sådant som intresserar mig och antagligen en hel del annat också. En ganska spartan blogg för tillfället; jag må ha lätt för att lära mig språk, men html-kodning är verkligen rena grekiskan för mig. Men den som lever han lär, och så även i mitt fall. Hoppas jag.

Så välkommen du därute, välkommen till min blogg, mitt egna lilla fejs ut mot cyberrymden! Kika in då och då, för inuti nötskalet döljer sig kanske mer än du tror. ;]

Kommentarer
Postat av: Brorsdotter Elin

Va, kan du inte grekiska? Nu blir jag besviken, trodde du skulle va nån slags språkproffs?! D: Pfft.



2010-08-21 @ 21:27:13
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback