Jag vill ha en egen måne

Jag var precis ute och fotograferade månen. Detta är något jag försökt mig på flera gånger, oftast med samma halvtaskiga resultat. Jag skyller på att det är svårt att trixa ihop en digitalkamera och en tubkikare, men kanske är jag bara en dålig fotograf. Eller så var det mina händer som skakade för mycket; jag menar, visst börjar det bli höst, men när det bara är 14C ute såhär en augustikväll så tar naturen ut glädjen lite väl långt i förtid kan man tycka. Nåja, jag fick i alla fall någon bild som duger.

Slutligen till dig som fortfarande inte är övertygad om min fotografiska talang: när fotograferade du senast något på 384 392 kilometers håll? Nej just det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback