Vinterpromenad

Nu väcker jag min blogg från sin vinterslummer med ännu ett litet inlägg. Idag begav jag mig på en liten upptäckfärd utanför stan, och fast det var kanske -15 grader ute så knallade jag på och var borta i två timmar. Hela vägen till Gamla Uppsala med sina gravhögar och sin gamla kyrka gick jag, och sedan tillbaka igen. Det var riktigt skönt, helt vindstilla och solen sken. Underbart!

När jag kom hem gjorde jag mig en portion havregrynsgröt och sedan dök jag ner i mina böcker igen. Här pluggas det förstår ni. På lördag har jag tenta i Kinas historia och kultur, jag hoppas verkligen att jag klarar den! Sen väntar en tenta i praktisk språkfärdighet på tisdag, som i stort sett går ut på att jag ska sitta och pladdra kinesiska med min lärare. Hur ska detta gå egentligen?

Och till sist för er som undrar: sockerkakan blev omåttligt god! Nästan i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Elin

Men ååååh, så fiint! D: Jag vill också fota .__.

2010-12-02 @ 19:59:10
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback