Morgonstund har guld i mun

Aaah, finns det något bättre än en lyxfrukost på en fredagsförmiddag? Det förefaller mig ganska otroligt. Här på mitt frukostbord finns idag allt: te med honung och mjölk, ostmackor, yoghurt med müsli, ja till och med en banan! Mums!

Något som gjorde min morgon ännu bättre var att jag hittade en burk med havregryn. Det här kan bara betyda en sak; imorgon blir det havregrynsgröt!

Efter jag har avnjutit min gudomliga frukost ska jag ta en dusch, och efter det ska jag pallra mig iväg till affären här i närheten i det förvånandsvärt fina vädret för att köpa mig förnödenheter i form av yoghurt, bacon, pyttipanna och spaghetti. Till middag blir det äggakaka med stekt bacon och lingonsylt. Idag blir det minsann inga nudlar här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback