Flyttyra

På lördag bär det iväg till Uppsala! Med skräckblandad förtjusning förbereder jag mig dels för att börja plugga kinesiska på universitetet, dels för att överleva i en husvagn tillsammans med Ida i två månader. Det är frågan vilket som är värst. Fast om sanningen ska fram så tycker jag faktiskt att alltihop är väldigt spännande!

Imorgon ska jag hem till Ida och titta på husvagnen och lasta in en hel del saker i den, eftersom att vi åker tidigt på lördag morgon. Därför har jag nu i stort sett packat klart, och jag undrar i mitt stilla sinne hur vi i hela friden ska få plats med att både förvara alla våra saker i husvagnen samt samtidigt bo i den. I värsta fall får jag kanske sova i ett tält brevid! ;P

Nedan följer några bilder på all min packning. Nu ser det i alla fall inte lika mycket ut som det gjorde innan idag innan allt blev nedstoppat i kassarna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback